درباره دوره
رشته مدیریت محتوای رسانه یا به اختصار ارتباطات در حوزه ی مد مدآرت اینترنشنال با هدف آماده سازی دوستداران مد برای تبدیل شدن به مدیران ارتباطات در این حوزه برگزار می شود. از طریق این برنامه دانشجویان مهارت های ارتباطی در حوزه های مختلف دیجیتالی، تصویری و شنیداری را در کنار تاریخ و فرهنگ در دنیای مد فرا خواهند گرفت.
دنیای متغییر مد که همواره چهره ی جدیدی از خود نشان می دهد به دنبال افراد با استعدادی است که بتوانند استراتژی ارتباطی جدیدی ارائه دهند یا با استفاده از دنیای مجازی ترندهای جدید را برجسته سازند. کارآموزی چند رشته ای ارائه شده در این دوره، به خوبی دانشجویان را برای این خصوصیات پرورش داده و آنها را با این صنعت آشنا می کند.
“کارشناسی ارتباطات و تولید محتوای رسانھ ای در صنعت مد و پوشاک”
با حمایت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاك ایران، پژوھشکده مواد و فناوری ھای پیشرفته در نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مشارکت دانشگاه بین المللی مدآرت فرانسه از طریق دوره ھاي آموزشی فشرده و با ھمکاري انجمن ھا و اتحادیخ ھاي تخصصی پوشاك و نساجی دوره فشرده ارتباطات و تولید محتوای رسانه ای در صنعت مد و پوشاک (Fashion Communication) به صورت مشترك در بخش بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.
نکات مھم درباره این دوره ی آموزشی:
ثبت نام در این دروه برای افرادی است که حداقل مدرک فوق دیپلم داشته باشند و پذیرش در دوره از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه تخصصی صورت می پذیرد. کلاس ھای این دوره به صورت تئوری و عملی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد. اساتید این کلاس ھا از خبرگان صنعت مد و لباس پاریس انتخاب شده و دارای تجربیات صنعتی در این بخش می باشند. در پایان دور ه شرکت کنندگانی که ھمه دروس را با رعایت مقررات
آموزشی دو دانشگاه با موفقیت به پایان برسانند، از طرف دانشگاه ModArt International فرانسه مدرک معتبر بین المللی (بچلر) دریافت می کنند.
کل دوره: یکسال و به صورت فشرده می باشد.
سرفصل دوره
مد و محصولات جانبی:
کمپین تبلیغاتی و بازاریابی در دنیای مد ، بازبینی مطبوعات ، نویسندگی ، نشانه شناسی در دنیای مد ، تکنیک های فروش ، هنر و مد ،شناسایی ترندها ، مد و سینما
بازاریابی و ارتباطات:
ساخت و پویا سازی وبلاگ ها، اینستاگرام، سیاست های ارتباطی، آموزش مدیا، مصاحبه، ارتباطات رویدادها، استراتژی ارتباطات، استراتژی بازاریابی، مذاکره تجاری
ارتباطات دیجیتال و تصویری:
چیدمان بصری، آشنایی با تایپوگرافی، آموزش نرم افزارهای: Potoshop- InDesign- Illustrator، شبکه های رسانه ای در دنیای مد، طراحی وب سایت ها،ارسال نامه و خبرنامه های الکترونیکی، آشنایی با دنیای اینفلوئنسرها،
شناخت محیط حرفهای:
کارآموزی
طراحی لباس و مد و مدیریت:
عکاسی دنیای مد، تولید فیلم های مد، روزنامه نگاری، تولید مجلات مد
اطلاعات و شرایط
زمان شروع دوره جدید: متعاقبا اعلام خواهد شد
زبان دوره: انگلیسی (همراه با مترجم)
طول دوره: ۱سال+ ۳ ماه کارآموزی
محل برگزاری دوره: دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر تهران با امکان ادامه تحصیل دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه مدآرت پاریس
مدرک: : Bachelor Mod’Art « Fashion Design » از مرکز آموزشی مدآرت اینترنشنال همراه با تاییدیه دانشگاه امیر کبیر
شرایط پذیرش:
دارا بودن حداقل مدرک کاردانی
شرکت در آزمون ورودی
مصاحبه حضوری (در صورت پذیرش درآزمون)
اطلاعات آزمون ورودی:
تاریخ: ۲ آبان ۹۹
منابع:
“اصول تجزیه پارچه- کارشناسی” توسط دکتر فریده طالبپور و مینو آیت اللهی و “انگلیسی عمومی”
شهریه:
۵۴۰۰ یورو قابل پرداخت
که ۲۰۰۰ یورو از آن در زمان ثبت نام دریافت میشود
اطلاعات بیشتر:
شماره تماس: ۹۶۸۶ ۳۳۱ ۹۹۲ ۹۸+
ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه ۱۷:۰۰-۱۱:۰۰
m.nejati@modart-paris.ir
آینده شغلی
+ نماینده مطبوعات
+ سردبیر مجلات مد
+ اینفلوئنسر
+ مدیر پروژه های مرتبط با ارتباطات
+ مدیر ارتباطات دیجیتال
+ مدیر محتوای برند
+ مدیر پروژه رویدادها
+ برنامه ریز رسانه ای
+ مسئول ارتباطات
مرکز آموزشی مدآرت اینترنشنال
تماس با ما
تلفن تماس
0033632630849
9131041270 98+
ساعت کاری :از شنبه تا چهارشنبه
۱۷:۰۰ – ۱۱:۰۰
contact@modart-paris.ir
دوره های آموزشی
طراحی لباس و پوشاک
مدیریت محتوای رسانه در صنعت مد
مدیریت کسب و کار در صنایع مد و پوشاک
دوره های کوتاه مدت