درباره دوره
این دوره با نام کامل MBA کالاهای لوکس و صنایع مد و با رویکرد مدیریت در حوزه ی مد در دو سال برگزار می شود.
“مدیریت اجرایی در تجارت و بازار صنایع مد پوشاک و کالا جانبی”
با حمایت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاك ایران، پژوھشکده مواد و فناوری ھای پیشرفته در نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مشارکت دانشگاه بین المللی مدآرت فرانسه از طریق دوره ھاي آموزشی فشرده(کوتاه مدت) و با ھمکاري انجمن ھا و اتحادیه ھاي تخصصی پوشاك و نساجی دوره مشترك MBA در صنایع مد و پوشاک برگزار می نماید.
نکات مھم درباره این دوره ی آموزشی:
به منظور سھولت در شرکت، فراگیرشدن و بھره مندی بیشتر علاقه مندان، بخش اول دوره ی MBA در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به چند دوره ی آموزشی کوتاه مدت شامل دروس مستقل تقسیم بندی شده است. دور ھای کوتاه مدت به زبان انگلیسی توسط استادان مدآرت و دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد.
در پایان دوره برای شرکت کنندگانی که ھمه دروس سال اول و دوم را با رعایت مقررات آموزشی دو دانشگاه با موفقیت به پایان برسانند، مدرک مدیریت کسب و کار در صنعت مد و پوشاک (MBA in Luxury Goods and Fashion Industries)
از دانشگاه ModArt International فرانسه و با تایید دانشگاه صنعتی امیرکبیر صادر می شود.
کل دوره: دوسال (یکسال در ایران و یکسال در پاریس) و به صورت فشرده می باشد.
سرفصل دوره سال اول
فرهنگ مد و کالاهای لوکس
- بازاریابی در دنیای مد
- مدیریت برندهای لاکچری
- مدیریت برندهای تجاری در دنیای مد
- آنالیز رفتار مشتری
- بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی
- مطبوعات مد
- بازارپردازی (مرچندایزینگ)
بازار لوکس و مد
- بازاریابی مد
- مدیریت برند لوکس در بخش مد
- مدیریت نام تجاری مد
- رفتار مصرف کننده
- بازاریابی الکترونیکی و رسانه های اجتماعی
- مطبوعات مد
- بازرگاني
استایلیسم و تولیدات مد
- ترندهای مد
- فرآیند تولید و برنامه های جمع آوری
- نمایش محصولات مد
- کارگاه های شناخت پارچه و نساجی
مدیریت مد
- خرید و تدارکات
- مدیریت چند فرهنگی
- توزیع عمده فروشی
- خرده فروشی
سرفصل دوره سال دوم
مدیریت مد
- تجارت الکترونیکی و رسانه های اجتماعی
- امور حقوقی
- منابع انسانی
- رهبری و تیم
- مدیریت
- ایجاد تجارت
فرهنگ مد و کالاهای لوکس
- آشنایی با مناطق و مراکز مد در پاریس و مارک های لاکچری
- جامعه شناسی مد
- تاریخچه مد
- هنر و مد
- جواهرات و ساعت ها
استراتژی های بازاریابی
- استراتژی های بازاریابی لاکچری
- مدیریت برند لاکچری
- مصرف کننده و بازار
- تجارت بصری
- توزیع بین المللی
استایلیسم
- ترند های مد
- تولیدات و کالکشن ها
- کالاهای چرمی و اکسسوری
- طراحی
اطلاعات و شرایط
زمان شروع دوره جدید: متعاقبا اعلام خواهد شد
زبان دوره: انگلیسی (همراه با مترجم)
طول دوره: ۲سال+ ۳ ماه کارآموزی
محل برگزاری دوره:سال اول دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر تهران سال دوم دانشگاه مدآرت پاریس
مدرک: MBA Luxury Goods and Fashion Industries از مرکز آموزشی مدآرت اینترنشنال و دانشگاه پرپینیان فرانسه همراه با تاییدیه دانشگاه امیر کبیر
شرایط پذیرش:
دارا بودن حداقل مدرک کاردانی
شرکت در آزمون ورودی
مصاحبه حضوری (در صورت پذیرش درآزمون)
اطلاعات آزمون ورودی:
تاریخ: ۲ آبان ۹۹
منابع:
اصول تجزیه پارچه و طرح های رنگی نوشته دکتر طالب پور و مینو آیتاللهی
Luxury Brand Management By Michel Chevalier And Gerald Mazzalovo
شهریه:
+ سال اول در ایران:
۴۰۰۰ یورو + ۴۵۰ هزار تومان قابل پرداخت در دو قسط
که ۲۰۰۰ یورو + ۴۵۰ هزار تومان از ان در زمان ثبت نام دریافت می شود
+ سال دوم در فرانسه:
۸۴۰۰ یورو
– همچنین برای دانشجویان امکان گذاراندن سال دوم در دانشگاه امیر کبیر نیز فراهم شده است.
اطلاعات بیشتر:
شماره تماس: ۹۶۸۶ ۳۳۱ ۹۹۲ ۹۸+
ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه ۱۷:۰۰-۱۱:۰۰
m.nejati@modart-paris.ir
مرکز آموزشی مدآرت اینترنشنال
تماس با ما
تلفن تماس
0033632630849
9131041270 98+
ساعت کاری :از شنبه تا چهارشنبه
۱۷:۰۰ – ۱۱:۰۰
contact@modart-paris.ir
دوره های آموزشی
طراحی لباس و پوشاک
مدیریت محتوای رسانه در صنعت مد
مدیریت کسب و کار در صنایع مد و پوشاک
دوره های کوتاه مدت